Wednesday, 10 October 2012

Lawak ke Bodoh ?!



Man: Din..!! Jom ikut aku g kebun.. aku nak tnjukkan ko satu benda..
Din: Ape benda nye man..?? Best sangat ke..??
Man: Ade satu benda pelik berlaku kat kebun aku..!!
Din: Ape dia..??
Man: Ko ikut jela..!!

Sesampainya di kebun si Man..

Man: Ko tengok ni din.. 2 bulan lepas aku tanam biji rambutan kat sini.. Tapi sekarang yang tumbuh Batang ubi Kayu..!!
Din: Eh yeke ni Man..?? Ko biar betul.. Ntah2 ko tanam biji rambutan tu kat tempat lain tak..??
Man: Tak Din.. Aku ingat.. sebab lepas aku tanam aku ada letak tanda..
Din: Ko letak tanda apa Man..??
Man: Aku ade cucuk batang ubi kat sini..
Din: Ape ke bengap ko ni Man..??

1 comment:

  1. Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

    ReplyDelete