Thursday, 9 August 2012

Jangan Kutuk Sabah !! OKAY !!

Assalamualaikum,

Sejak akhir2 nie, asyik2 tengok orang post gambar pasal orang yang kutuk SABAH nie.. Aku tak tahu la sebabnya. Mungkin mereka yang kutuk SABAH nie rasa tak puas hati dengan orang2 Sabah... Sampai2 ada orang rasa sakit hati yang teramat melampau, lepas tu direport polis.


Hah!! Teruk sangat ke orang2 Sabah nie sampai kutuk macam tu?? Nak kata orang2 sabah nie tinggal kat atas pokok tak jugak. Kat Sabah ada rumah terbalik lagi. Ha!! Tempat kau ade?? 

Dengar kata mereka nie pelajar UMS ( tak silap aku la ). Hahah!! jika terjejas pelajaran kau lepas nie, pandai2 la kau pergi merayu situ ya??

Rozza Rothman - orang ni yang buat report polis tu... TQ


p/s : i'm sabahan ^-^v peace yo !!





2 comments:

  1. Icumm bru je lpas g sabah...teruknya kutuk2 mcm tu..sabah one of the beautiful places utk dtg

    ReplyDelete