Tuesday 19 June 2012

Result Exam 1 Dah Keluar Di SAPS !!!!


ASSALAMUALAIKUM ...

Ehem.... Sampai saja aku di rumah, terus buka Lap Top.. hehhe... Bukannya apa.. tadi kawan aku cakap.. " Result exam 1 dah keluar di SAPS " Jadi, aku exited sangat nak tengok result aku.. Ye lah, dah lama aku tunggu... 

Kebetulan, internet nie slow pulak... ( aiyoyooo~ slow nyer~~ ).. 
Dan akhirnya, masuk juga aku homepage SAPS tu... Lepas tu, aku masuk-kan la no.IC .. DAN, sekali lagi nak tunggu loading !!! 

Lama menunggu... akhir-nya dapat juga nampak result aku yang tak seberapa tu.. hehhe....


hehhe... 2 GAGAL... ( x minat subjek tu :p)
markah pun rendah2.. biasa ler ~ 1st time jawab paper standard SPM..

hey !! kau orang tengok ujian 1.. tak da pun markah kan???!!  ( KENAPA YA??? )Sebab nya!!! masa ujian 1 tu.. aku masih di kelas sains tulen .. Lepas tu, aku pindah ler ke kelas Sains Pertanian...
Kau orang rasa... okay x result aku tu... ...
Kalau x okay, x pa... sbab masa aku ambil exam nie, aku x study !!!
hehhe...


No comments:

Post a Comment